Het HB-Café van 23 januari in Zwolle draaide om hoogbegaafde ondernemers en hoe zij op hun eigen, authentieke manier klanten kunnen aantrekken. Onder begeleiding van Wilma Kaptein kwamen (aspirant-)ondernemers samen voor een interactieve workshop die marketing vanuit een vernieuwend en persoonlijk perspectief belichtte.
Veel HB-ondernemers hebben moeite met het vinden van klanten, omdat hun aanbod vaak afwijkt van wat gebruikelijk is. Met een oefeningen liet Wilma de deelnemers ontdekken welke eigenschappen en unieke elementen van henzelf en hun bedrijf de meeste aantrekkingskracht hebben op hun ideale klanten.
Traditionele marketingmethodes voelen vaak onpersoonlijk of onoprecht aan. Wilma liet met neurologische onderbouwing zien hoe je jouw “superkracht” als HB’er kunt inzetten om op een natuurlijke en authentieke manier verbinding te maken met potentiële klanten. Met een oefening en praktijkvoorbeelden maakte zij duidelijk dat marketing niet alleen effectiever kan zijn, maar ook leuker en meer in lijn met de eigen waarden.
Tijdens de informele afsluiting wisselden de (aspirant-)ondernemers ervaringen en gegevens uit.